Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2009 17:33 - 21 тежки месеци,в свят без слънце,слях и обич
Автор: izgubena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2599 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 20.07.2009 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И днес сядам с химикалката в ръка и мисълта ,че не искам да ти споделям нищо тъжно,Да,отново е 16ти,отново боли,но все пак името ти предизвиква усмивка и сгрява всяко сърце.През последнтие няколко месеца преживях много неща и все неприятни,макар и свързани с твоето Крушево.За един кратък миг бях обичана и света беше в краката ми,но всяка приказка колкото и да е красива имала край.научих го по трудния начин,но човек никога не бива дасъжалява че е обичал,защото само така се чувстваме истински живи.
Загубата ти ме направи по-чувствителна,но и по-силна в същото време.Любовта е нещото около,което се върти света,независимо дали го осъзнаваме или не.Тя е в състояние да ни даде криле или да ни смаже.При мен се случиха и двете,но поне осъзнах колко силно мога да обичам.И вече 21 месеца се убеждавам,че макар и да те няма те обичам все повече  всеки ден,защото ми даваш сили в моментите в които съм готова да се предам.
Преди два месеца и половина изгубих почва под краката с,но точно ти беше този който ми "подаде ръка".Мисълта да отида отново в Крушево,да дишам чистия планински въздух,да се разходя по улиците по които и ти си ходил,да поседя тихо при теб,ми помогна да не полудея.Сега вече не броя месеци а дни до заминаването си,но сякаш остава цяла вечност.Явно не ми е било писано да имам късмет в любовта в твоя град,носе сдобих с нещо не по-малко ценно,приятелство.В Крушево има прекрасни хора,имах нещастието да си пиша и с няколко идиота,но се радвам че макар и случайно попаднах на две прекрасни момичета.Само за няколко месеца ми станаха толкова близки,че сякаш се познаваме цял живот.
Ето защо на този тъжен ден искам да ти се усмихна и да ти благодаря за това че те е имало,че беше и още си най-прекрасния човек който някога се е раждал и това не са празни думи.Благодаря ти че не се щадеше и се раздаваше на всички,толкова много любов,доброта и човечност получихме от теб.Можеше да ни научиш на още хиляди неща,но макар и да те няма това е само физически.Душата ти и завета ,който ни остави са по-живи от всякога.Всеки ден се учим на нещо ново от теб и се опитваме да бъдем по-добри хора.
Надявам се че с чиста съвест мога да кажа,че ти ме направи по-добър човек.Надявам се също,че един ден ще мога да възпитам децата си по същия начин,да им покажа твоя свят,в който има само хармония,любов и безкрайна доброта.
Обичам те и винаги ще е така,макар че ти е писано 1000 пъти,до деня в който се надявам да се срещнем в един по-добър свят.


Тагове:   Ангел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - А с правописните грешки,
17.07.2009 22:51
кво правим, а с претрупаната фраза и скучния изказ,ужасно.Не ми хареса поста, изгубих си времето с тази глупост.Това е.
цитирай
2. izgubena - ами не помня да съм те карала да че...
20.07.2009 20:10
ами не помня да съм те карала да четеш,така че..спести ми мрънкането си
цитирай
3. анонимен - Аз ще ти спестя
21.07.2009 11:58
мрънкането, ма ти не е лошо да ни спестиш тъпотиите си и...грозната си снимка, а
цитирай
4. анонимен - от Тина до анонимен
23.08.2009 18:45
Старите хора казват следното - "Ако не можеш да кажеш нещо хубаво за някого,то по-добре си мълчи."
В случая мнението ти не е искано. Това е блог. Всеки може да си пише каквото му е на душата. В нейната душа има Много болка, която много добре разбирам и споделям - знам точно защо и по кого страда.
Не ти прави чест да обръщаш темата и да пускаш заядливи коментари за снимки, начин на изразяване и прочие.
Лек ден и Бог да те пази :)
цитирай
5. goran - Ужасно е да загубиш близък човек
28.01.2010 13:42
Боли, адски боли
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: izgubena
Категория: Лични дневници
Прочетен: 96283
Постинги: 34
Коментари: 51
Гласове: 131
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930